Kratta kratta

Idag är det underbart väder här! Solen skiner och jag skulle gissa på att det är ungefär 12 grader ute. Yes, våren är här för att stanna! Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske sy lite på en klänning jag håller på med och så måste jag plugga lite också. Har mycket att göra i skolan!

Jag och min syster har precis varit ute och krattat i Anders enorma trädgård. Tjänade ihop 150 kr på två timmars krattning. Inte illa när man har dåligt med pengar. Stockholm nästa helg så det gäller att hålla i pengarna.

På tal om att hålla i pengarna, eller inte, var vi i Maxihuset och shoppade lite igår. Jag köpte ett par supersöta svarta ballerinaskor på H&M för halva priset. Har kollat på dom i flera månader nu så när dom var på rea kunde jag inte låta bli. Och svarta ballerinaskor är ju aldrig fel att ha. Jag köpte också ett par örhängen och ett supergulligt rosetthårspänne för 22.5 sammanlagt. Snacka om reashopping :) Jag kan visa bilder när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0