Pluggplugg.

Nu sitter jag här och pluggar igen. Känns som om jag gör det hela tiden. Hade fysikprov idag. Jag tror faktiskt att det gick bra. Började träna till det i måndags så jag var lite nervös att jag inte skulle kunna något, men det var inte så svårt. Nu håller jag på med ett arbete om ingen mindre en Avril Lavigne. Ganska kul faktiskt. Visste ni till exempel att hon har skrivit en låt till sin morfar när han dog? Så fint. Det ska jag göra när någon i min släkt gör, fast det finns bara ett litet problem. Jag kan inte skriva låtar! Men det är ju en helt annan sak ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Man ska göra något utöver sina vanliga aktiviteter!

2008-02-13 @ 18:28:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0