Sunday, bloody sunday

Haha, rubriken stämmer rätt bra in på hur jag kommer känna mig när dagen är slut. Har lovat mig själv att plugga hela kvällen. Har massor att göra som jag har skjutit upp länge så jag måste verkligen ta tag i det nu.

Var inne på stan i förmiddags med Elin och Lovisa för att kolla på min lillasyster när hon var med i Nyköpings schlagerfestival. Guess what, jo hon vann. Den lyckosten fick bla. en studioinspelning på sin låt hon sjöng (No one med Alicia Keys), presentkort på en frisersalong på hela 300 kr och lite annat smått och gott. GRATTIS SIS <3 Självklart kunde jag inte gå på stan utan att köpa något. Jag köpte lösnaglar och jag och Elin köpte två ansiktsmasker och ett läppglans till en kompis som fyller på fredag.

Nej, back to work. Ha det så bra. Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0