Sovmorgon och regn

Sov riktigt länge idag, min syster väckte mig 12.15 för att fråga om hon fick låna en tröja. Hade hon inte väckt mig då hade jag säkert sovit bort hela dagen, är hur trött som helst.

Hittills har jag inte gjort någonting alls idag. Bara suttit lite vid datorn och läst bloggar och kollat lite på tv. Har inget speciellt jag ska göra idag. Det blir nog en riktigt seg dag att bara vila upp sig på. Synd bara att det inte är lite bättre väder så man skulle kunnat vara ute. Regnet öser ner utanför mitt fönster just nu...
 
Hur är vädret hos er?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Hehe okej.

Kram!

2008-06-14 @ 15:24:37
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0