Gullig frisör..

Jag skulle ringa till frisören för att boka om min klipptid eftersom jag inte orkar gå dit nu när jag är sjuk. Hon som svarade var gullig :)

Frisören: Hej du har kommit till salong Baresso, vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: Hej, jag heter Emma och jag har bokat en klipptid. Men jag kan inte komma för jag har blivit sjuk.
Frisören: Nej men usch. Jag hör det lilla gumman.
Jag: Hehe, jaa... Men jag undrade om jag kunde komma imorgon istället.
Frisören: Nej men självklart ska vi ordna det. Vi vill ju inte att du ska må sämre. Stackars liten.
Jag: Nej det är ju inte bra. Men vilken tid kan jag komma?
Frisören: Du kan komma samma tid som du skulle kommit idag. Blir det bra?
Jag: Det blir jättebra. Tack så mycket!
Frisören: Det var så lite så lilla du. Då ses vi imorgon kl. 15.00. Krya på dig nu.
Jag: Tack så mycket. Det ska jag!
Frisören: Bra bra. Ha det så bra du. Hejdåååå.
Jag: Hejdå!

Haha.. Hon var ju iallafall trevlig! :) Men kanske lite, ja, för mycket ibland! Men hon gjorde mig på gott humör!

Kommentarer
Postat av: vendela

Nämen vad gullig hon var ändå :)

2008-03-11 @ 17:54:37
URL: http://psalmijanuari.blogg.se
Postat av: Elin

haha ,söt-frisör :)

2008-03-11 @ 21:30:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0