Hemma

Hej. Nu är jag hemma från stan. Var ju som sagt och klippte mig. Det blev ganska bra, fast frisören fönade mitt hår ganska konstigt så nu ska jag ta en dusch, platta håret och se om det blir bättre. Haha, jag måste berätta vad frisören sa när jag kom. Hon frågade om jag kom direkt från jobbet. Kan ni tänka er, hon trodde jag jobbade! Det kändes riktigt bra. Annars brukar folk tro att jag är yngre än jag är på grund av min längd så det var bara kul att hon trodde tvärtom. Att jag fick betala vuxenpris fast jag egentligen skulle betala barnpris (upp till 15 år tror jag det var) var ju inte lika kul, men jag vågade inte säga till. Haha, typiskt mej. Men men, det skiljde inte så mycket så det fick va. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. I'll be right back. Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0