Hemma

Hej igen
Nu är jag hemma från cheerleadingen. Det var hur kul som helst. Vi började med en ny grej idag, nämnligen att sitta på varandras axlar. Min tränare Nathalie parade ihop mig med en 12 åring som insisterade på att jag skulle sitta på hennes axlar. Vi är ungefär lika stora, men det gick ganska bra ändå, förrutom att hon snubblade och gjorde illa foten precis när jag klivit av. Men det gick bra med henne, hon fick bara lite ont i början. Snart ska jag gå ner och äta en macka, åt ju en sen lunch idag och jag är inte sugen på middag. Hoppas ni har haft en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa det är super snyggt! :D jaa jag gillar då mitt blonda hår :)

ha en fortsatt bra dag! :)

2008-03-25 @ 20:27:57
URL: http://lindan.tjejsajten.se/
Postat av: Lovisa

Tack så glad jag blir:)
Tröjan är från lindex (lånat av mamma).
Väskan är min favoritväska, och faktiskt köpt på secondhand i mina hemtrakter.
Välkommen tillbaka sötan!

2008-03-25 @ 20:31:39
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0