Kjolen

image263

När jag tog upp tyget och skulle börja sy kjolen insåg jag att det var för litet och att det aldrig skulle kunna bli en kjol till mig av det. Jag gick och rådfrågade med lilla familjen hur jag skulle göra. Lillasyster tyckte att jag skulle göra ett förkläde till henne eftersom hon gillar att baka och mamma tyckte att hon kunde få tyget och använda till gardiner. Haha, det fick hon inte. Istället kom jag på att jag kunde göra kjolen till min kära Elin som är så smal. Håller på med den nu, men Elin jag måste säga dej att den inte blir så bra. Men vi får se när den blir klar! Hoppas ni har haft en bra kväll. Har tyvärr inte kunnat logga in på blogg.se för än nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0