Sjuk

Hejsan. Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men jag mådde verkligen inte bra. Stannar hemma från skolan idag. Vi åker till Romme med skolan på fredag så jag vill inte vara sjuk då.


Måste bara tacka alla underbara människor som läser och kommenterar min blogg. Det är sjukt kul att ni gillar min blogg. Ni är bäst <3

ELIN: Hoppas du har haft det hur kul som helst i London. Jag är jätteledsen för att jag inte kunde komma till skolan och träffa dig idag. Men jag hoppas att jag kommer imorgon. Puss puss <333333333


Kommentarer
Postat av: Hannah

oh, stackare ;( Vila dig mycket, så får vi hoppas att det går över !

Jo, med mig är det bra :)

2008-03-10 @ 10:41:21
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0