Thursday

Hej på er. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag stannade kvar i skolan och åkte dirket till dansen. Jag är med i Friends, ni vet organisationen som jobbar mot mobbning, och vi skulle ha lite påskmys idag i skolan. HAha, jag, Elin och Anna åt hur mycket chokladägg som helst så jag har redan tröttnat på påskgodis. Fast jag lär bli sugen på det igen, I promise you ;)

Just det, jag har helt glömt att berätta för er att jag fick med mig lite fynd hem från mormor i tisdags. Jag fick 2 blommiga klänningar, en blommig kofta, en ljusblå rutig sjal, ett par clipsörhängen och två halsband. Klänningarna ska sys upp lite eftersom de är väldigt långa. Koftan hade axelvaddar så jag skulle testa att ta bort axelvaddarna men den såg ut som ett nattlinne, haha väldigt stor. Så den ska tillbaka till utklädningslådan hemma hos mormor.

Hoppas ni har haft en bra dag. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0