Du finns i mitt hjärta <3

Elin är världens underbaraste människa! Verkligen verkligen underbarast. Den här dagen har jag spenderat med henne först på JC och sedan på en brygga i hamnen. Ben & Jerry glass, solning, måla naglarna och såklart massor av skratt.
image468

JAG ÄLSKAR DEJ MASSOR MIN ELIN <3

image469

Elin doppar fötterna i vattnet. Själv nådde jag inte ner till vattnet, hahah. Så går det när man har korta ben :)

image470

Världens sötaste tjej på bryggan

image472

Haha, vi hällde mineralvatten på benen. Bara vi som kan komma på något sånt gumman :)

image473
image474

Såååå gott

image475

Vi klarar allt tillsammans gumman. Jag finns här för dig, vad som än händer, det vet du <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, min finaste! Älskar, älskar, älskar dig!
Vi ska alltid vara vänner, lova mig det! Annars klarar jag mig inte!
Pusspuss på dig älsklingsgrisen!

2008-05-09 @ 20:19:16
URL: http://shopaholic4.blogg.se
Postat av: Elin

Angående mineralvattnet så ska vi ha en stor pool med mineralvatten i när vi bor i vårat hus med våran gay :) Bara så du vet! Har redan bokat byggarna så det är klart någon gång nästa år!

2008-05-09 @ 20:20:33
URL: http://shopaholic4.blogg.se
Postat av: diba

åh mums mums mums Ben&jerrys!

2008-05-10 @ 20:02:32
URL: http://myfashionworld.blogg.se
Postat av: Anonym

härligt väder. vad söta ni är.

2008-05-12 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0