I feel bad

Hej på er. Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Gick på stan med mina älsklingar Elin och Belinda. De  köpte skolavslutningskläder och jag köpte bara ett läppbalsam med papayadoft. Köpte två från samma märke igår fast med körsbär och passionfrukt, dom är underbara.

Jag mår inte alls bra nu. Är varm, har ont i huvudet och är yr. Det känns som jag har feber, inte bra alls. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Ska lägga mig i soffan framför Gossip Girl som börjar idag med en stor kopp te så får vi se hur jag mår sen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Svar: din sko :) rea :) 150 kr :)

2008-05-20 @ 20:21:49
Postat av: Emma

krya på dej då

2008-05-23 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0