Äntligen fredag!

Fredagar är riktigt sköna dagar. Vi slutar tidigt och så är det ju början av helgen. Man kan äntligen gå hem och ta det lugnt och inte behöva oroa sig över allt skolarbete.

Var en sväng inne på stan med Elin nyss. Vi gick till JC för de skulle skriva på en lapp som vi fått från skolan. Jag och Elin ska nämnligen praoa där vecka 19. Ska bli kul. Smart som jag är glömde jag självklart plånboken hemma så jag var tvungen att springa upp till mammas jobb  och få busspengar. Självklart behöver man inte betala när jag väl kommer till bussen. Det har typ varit någon som har hotat en busschafför en bit utanför Nyköping och tagit kontanterna så man får inte betala med kontanter idag. Usch, sånt är hemskt.

Förresten har jag glömt att berätta en sak. Jag ska till Norrköping idag! Och sedan ska vi vidare till Rejmyre, en liten håla utanflr Norrköping, där min mammas kille bor och stanna där i helgen. Så det blir nog inte så mycket bloggning den här helgen. Hoppas ni klarar er ändå!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra - ung mamma

Åh, tack :-) Vad glad jag blir!

2008-04-04 @ 14:46:06
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0