Hopp i säng

Ska gå och lägga mig nu. Jag är verkligen supertrött.  Imorgon stannar jag hemma igen, vill se till att bli ordentligt frisk innan jag går till skolan. Men innan jag går och lägger mig måste jag bara få tipsa er om ett jättebra shampoo och balsam. Det kommer från Herbal Essences och har doften Hawaii Hibiscus och Coconut. Den luktar gott som godis (vem gillar inte godis liksom?) och gör håret mjukt och fint. Värt att prova! Dock tycker jag att färgen är lite läskig, blå! Men det får man tåla om man vill lukta som en liten godisbit när man stiger ur duschen.

Godnatt sötnosar <3

image200


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh mysi! Måste testas genast! (När jag har pengar ofc)

2008-03-11 @ 22:10:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0