Gymnasiemässa

Idag är det regn i luften. Kallt är det också. Jag som hade trott att våren var här, men jag hade nog fel. Jag hatar det svenska vädret. Varför kan det inte vara sommar året om?

Idag har jag varit på gymnasiemässa med skolan. Var väldigt intressant, men lite rörigt. Alla som var där typ högg tag i en och berättade om just deras skola, men lite klokare blev jag nog allt. Funderar på att gå samhäll men jag är inte riktigt säker. Kanske samhäll språk? Eller samhäll natur? Jag och Elin hade tänkt att gå Handel och Administration med inriktning på mode i Stockholm men det blir nog inte så. Då måste vi bo själva och allt sånt och vi vet inte om vi är redo att flytta hemifrån än. Usch, svårt är det. Men jag måste ju inte välja nu, jag har ju faktiskt inte börjat nian än så jag har ett tag på mig. Skönt är det för jag känner mig aningens förvirrad nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0