Shorts i mängder

image368

Supersnygga shorts från Forever 21. Jag har för mig att det fanns ett par liknande de oranga imitten jag ville ha förra året på Gina Tricot. Tyvärr köpte jag dem inte, vilket jag ångrar. Färgen är ju så snygg. Tyvärr kommer jag inte kunna köpa de här heller. Forever 21 har ju så hög fraktkostnad. Shortsen är riktigt billiga, 65 kr styck. Synd vara att frakten är så pass dyr. Fast det är ganska bra för min lilla plånbok. Annars hade den nog varit tom vid det här laget!

Kommentarer
Postat av: Leia

Snyggt som bara den....tyvärr så kräver det ju snygga ben också.....så jag får hålla mig till kjol och bara snegla lite avundsjukt på alla er shortsbärare:)

hoppas du får en bra dag!

2008-04-07 @ 11:53:13
URL: http://leiastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0