Sunshine

Idag skiner solen så där härligt skönt. Jag har faktiskt suttit ute och jobbat ett tag med Elin i bara t-shirt. Ingen jacka, ingen kofta och jag frös inte ens. Det är vårtecken det! 

På lunchen gick jag och Elin ner till stan och kollade lite. Jag hittade en söt rutig kjol på 2hand som jag hade tänkt att använda som klänning men tyvärr var den för liten. Provade de vita tygskorna jag bloggade om igår men jag hann inte köpa dom eftersom lunchrasten tog slut och vi var tvungna att springa tillbaka till skolan. Får köpa dom på fredag när jag och Elin ska gå på stan igen. Äta glass ska vi också göra! Jag längtar!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi ska shop til we drop baby!

2008-04-23 @ 16:03:09
URL: http://shopholic4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0