Tisdag

Jag tycker verkligen det känns som måndag idag. Det kanske beror på att vi var lediga igår. Idag var det iallafall skola igen, lite tråkigt men så är det. Efter skolan gick jag och syster på stan och köpte födelsedagspresent till papi som fyller på lördag. Efter det kastade jag i mig en macka och gick raka vägen till dansen. Det var riktigt kul som vanligt. Har förresten glömt att berätta vad vi ska ha på oss på uppvisningen som är om ungefär 1 1/2 vecka. Vi ska ha svarta leggings, svart långärmad tröja med ena ärmen avklippt/uppvikt, en röd/grårutig knästrumpa, en svart/militärgrön keps och en svart fingervante. Lite konstigt om du frågar mig! Och lite onödigt att köpa massa kläder som man aldrig kommer använda. men men, det finns inte så mycket att göra åt det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0