HEJ.

Hej allihopa.
Nu är jag tillbaka igen efter en UNDERBAR vecka på Gran Canaria. Vi har haft det hur mysigt som helst med mycket sol, bad (Tyvärr inget bad för min del...) och framför allt mycket mat. Hotellet vi bodde på hade universums största buffe, helt fantastisk. När vi kom till hotellet blev jag helt till mig när jag såg att det låg 30 meter från ett stort köpcenter. Tyvärr fanns bara två affärer för det var inte riktigt färdigbyggt. Men men, så är det. Förrutom shoppingcentret fanns det en hel del affärer inne i staden och en enorm marknad på fredagen. Där inhandlades mycket fina saker (Visar dom i ett senare inlägg). Hoppas ni har haft det bra här i kalla Sverige, för jag har iallafall haft det hur bra som helst. <3


428703-33
En del av vårat hotell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0