Lista.

Lite onödig fakta om mig.

Namn: Emma
Vad drack du senast: Vatten
Vad gjorde du igår kväll: Pluggade engelska
Hur många hamstrar har du haft: Ingen
Kan du gå ner i spagat: Ja, om det är det när man har ett ben fram och ett bak.
Vad ska du göra i kväll:
 Typ inget. Ta det lugnt och njuta av att det är lov. Kolla på Ellos och se vad jag ska beställa.
Vad ska du göra i morgon: Konfa på förmiddagen men sen ska jag inte göra så mycket.
Senaste inköp: Min Britney Spears parfym tror jag
Senaste film: Oj, kommer inte ihåg.
Vad har du i ditt fönster: Blommor, ljus och gardiner.
Tycker du om att cykla: Jaa
Vem sov du över hos senast: Kommer inte ihåg :)
Vem sov över hos dig senast: Anna tror jag men jag kommer inte ihåg
Vem pussade du på senast: Elin <3333
Vad ska du göra nu: Typ sitta här vid datorn och kolla på Ellos.
Vad ska du göra sen: Sjunga singstar med familjen om jag orkar.
Vem träffade du sist: Min familj. och innan det Elin och Felicia <3
Vem skulle du vilja träffa nu: Mest Emilia. Men Elin också.
Sjunger du i duschen: Haha, ja ibland när jag känner för det.
Vem ringde dig senast: Anna
Vem ringde du senast: Mamma
Hur länge sov du inatt: Typ 8 timmar kanske
När ska du gå och lägga dig ikväll: Ingen aning
Vad gjorde du för tre timmar sen: Då.. Åt jag matr tror jag
Vad skulle du vilja göra nu: Åka till STockholm och shoppa med ELIN
Vänner du kan prata om allt med? Elin <33 Anna och Emilia!!
Person du kan lita på till 100%? Samma som ovan.
Har du badat i år? Jaa, men inte i Sverige.
Vad heter du just nu på msn: Typ nånting med Emma och älsklings elin. kommer faktiskt inte riktigt ihåg.
Hur många syskon: 1 syster och 2 låtsassyskon.
Kär i någon just nu? Nej, det tror jag inte.
Känner du någon som heter likadant som dig?
Ja
Morgontrött? Jadå
När är du född?:  21 juni
Var bor du?: Nyköping
Nuvarande hårfärg?: Ljusbrun
Riktiga hårfärg?: Brun
Ögonfärg?: Grön
Vad läser du för bok nu?: Ingen, läste precis ut Linas kvällsbok 2
Humör just nu?: Trött och shoppingsugen
Vad har du för parfym idag?: Britney Spears "Fantasy"
Vill du ha barn?: Ja, men inte nu. Om ett par år.
Hur stort är ditt rum?: Typ mittimellan
Har du tv/dator i ditt rum?: Tv, men inte dator.
Piercingar?: Öronen
Tatuering?: Nej
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga
Brukar du vara osminkad i skolan?: Nejnej
Skostorlek : 37

Haha, nu vet ni det. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0