Min dag

Hej. Nu har jag kommit hem från skolan. Gick inet så bra idag. Jag och Elin hade jättesvårt att plugga! Istället satt vi och skickade mail till varandra fast vi satt typ 1 meter ifrån varandra. Men mysigt var det.

Idag fyller Belinda 16 år så vi ska till henne på fest ikväll. Ska bli jättekul. Jag ska gå över till Elin vid fyra så ska vi fixa iordning oss med lösnaglar och allt. Bara ett problem, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Fick värsta suget efter att sy, men jag vet inte om vi har något bra tyg hemma. Kanske skulle kunna sy mig
den här. Den är ju söt. Nej, nu ska jag gå och leta tyg. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Den var ju gull!

2008-02-29 @ 14:00:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0