Tandregleringen.

Idag har varit en riktigt dålig dag för mig. Jobbade hur dåligt som helst i skolan idag. JAg har prov om elektricitet imorn och jag har inte hunnit öva nånting. Vet inte varför det gick dåligt, det gick helt enkelt inte att jobba, jag bara satt där och, ja.. satt. Det var verkligen inte bra av mig. Måste skärpa till mig nu så det blir väl att plugga hela kvällen. Lite senare på dagen var det dags att gå till tandregleringen. Jag fick en sorts tandställning som är en plastbit som sitter bakom tänderna. Jag ska ha dne för att jag har väldigt stort överbett (ca. 8 mm) och biter därför bakom tänderna så de åker frammåt. Inte bra. Men nu har jag i alla fall den här tandställningen så jag hoppas den hjälper. Tyvärr kan jag inte prata så bra, kan varken säga s eller r, men det får jag stå ut med. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0