KALLT

Brrrrrr, it's cold in here

Fy, jag fryser så jag skakar. Inte bra det. Men jag har ju faktiskt bara linne och shorts så det är ju inte så konstigt! Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Klockan är ju ändå snart tolv. Midnatt. Usch, jag tycker inte om klockslaget 00.00. Vågar aldrig kolla på klockan då för det känns alltid som om någonting hemskt ska hända. Spöktimmen ni vet. Nej, nu ska jag inte vara töntig. Måste skynda mig innan klockan blir 00.00. Haha, så geek man får va då! 
Nej, sov gott på er sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

haha jag kan erkänna att jag också tycker det är lite obehagligt med "spöktimmen" ;)
Gonatt ^^

2008-03-26 @ 00:31:36
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0