Rekord

En riktigt bra dag har det varit idag. Kände mig bättre imorse så jag gick till skolan idag. Där hände inte så mycket, jobbade mest med min bild som ska lämnas in på fredag. Riktigt stressigt är det och ful som bara den blir den. Bild är verkligen inte mitt starkaste ämne.

Efter skolan gick jag ett tag med min syster på stan. Hon köpte en skolavslutningsklänning från Gina Tricot och jag köpte NADA. Men, med mina 18 kronor och 50 öre jag har kvar den här månaden kan man inte köpa så mycket.

Igår hade jag rekordmånga besökare på min blogg. Hela 425 sidvisningar och 215 unika besökare. Riktigt kul att så många läser min blogg, det uppskattas verkligen. Ni är bäst :)

Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0