Tråkig dag

Det här har nog varit den segaste dagen på länge. Jag har suttit och pluggat nästan hela dagen men ändå har jag inte kommit någonstans med mina frågor. Jag känner mig inte riktigt på topp idag. Trött och allmänt nere. Men det är nog bara för att jag har haft så tråkigt idag, och för att jag är så fasligt stressad. Har så mycket kvar i skolan att jag inte vet var jag ska ta vägen. Så mycket plugg och så lite tid. Allt ska vara inlämnat om bara 1.5 veckor för betyg så jag vet inte hur jag ska hinna..

Vad har ni gjort idag då?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har oxå pluggat... DET ÄR SÅ HIMLA TRÅKIGT! Vill hellre vara ute med kompisar än pluggaa x)
Vad är det du pluggar? :D

2008-05-18 @ 18:56:57
URL: http://eitherway.blogg.se
Postat av: klara

hoppas helgen varit bra ! gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :)

2008-05-18 @ 18:59:14
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0